Kopno-more
Karta svijeta djecu iz skupine Zvončići potaknula je na uočavanje mora i kopna, a to nas je odvelo na spoznavanje vodenih/kopnenih životinja. U klasifikaciji životinja, tepih nam je poslužio u određivanju staništa životinja ‒ tako su djeca razvrstala vodene životinje u “rijeku” na plavi dio tepiha, domaće životinje su složila na farmu pored štalice, divlje životinje na zeleni dio tepiha u “Afriku”. Djeca su uočavala i razvijala spoznaje o staništima i prehrani pojedinih vrsta.
Na satu TZK-a igrali smo igru “Kopno-more”, naučili smo što označava riječ KOPNO, vježbali koncentraciju, motoriku i pažnju.
Zadatak je bio na riječ MORE skočiti u polje s plavim kapicama, a na riječ KOPNO vratiti se nazad. Poslije smo igru zakomplicirali tako da je voditelj govorio životinju, a djeca su trebala skočiti u polje more ili kopno, ovisi o kojoj se životinji radi.