Rezultati upisa djece u programe predškolskog odgoja i obrazovanja 2025./2026. (poveznica)

Opis programa

,Program ranog učenja engleskog jezika u našem vrtiću nastao je temeljem spoznaje da je predškolska dob najpovoljnije životno razdoblje za početak učenja stranog jezika zbog bioloških i psiholoških prednosti.
Integrirani program odgojno-obrazovnog rada s ranim učenjem engleskog jezika temelji se na načelima i komunikaciji na stranim jezicima Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.

Program ranog učenja engleskog jezika u našem vrtiću organiziran je kao cjelodnevni, 10-satni, u mješovitoj skupini djece u dobi od 4 godine do polaska u školu. Provodi se svakodnevno 5 dana u tjednu, 10 mjeseci u godini.
Cilj provođenja ovog programa je stvaranje poticajnog okruženja za cjeloživotni razvoj djeteta, s osobitom usmjerenošću na zadovoljavanje djetetove potrebe za učenjem stranog jezika na prirodan i spontan način slušanjem, razumijevanjem i govorenjem jezika.

U skupini u kojoj se provodi program ranog učenja engleskog jezika djeca:

  • razvijaju interes za strani jezik i osjetljivost za drugi fonološki sustav kroz igru i spontanu interakciju, a u skladu sa svojim mogućnostima i interesima,
  • osposobljavaju se za sporazumijevanje na engleskom jeziku: sposobnost slušanja i razumijevanja drugih, slobodno sudjelovanje u razgovoru na engleskom jeziku, bogaćenje izražaja djeteta
  • razvijaju navike slušanja engleskog jezika u svakodnevnim životnim situacijama
  • razvijaju govorne vještina i usavršavaju izgovor kroz igru korištenjem naučenih riječi situacijskim učenjem te pjevanjem pjesmica i izgovaranjem brojalica…

Učenje engleskog jezika odvija se u interakciji djeteta s okolinom, kroz igru, istraživačke aktivnosti, manipulaciju i komunikaciju te podržavanjem i osiguravanjem uvjeta za dječju spontanu igru.

Aktivnosti u skupini provode se na hrvatskom jeziku s postupnim rastom udjela engleskog jezika.

Komunikacija na engleskom jeziku ostvaruje se spontano uporabom osnovnog vokabulara kroz situacijsko učenje i igru, a fraze, rečenice i gramatičke strukture djeca usvajaju kroz pjesmice, brojalice i dijaloge.

Tematska područja primjerena su interesima i razvoju djece predškolske dobi prateći zbivanja koja se događaju u vrtiću.

Voditeljice programa su odgojiteljice koje imaju potrebne stručne kompetencije za rad s djecom predškolske dobi u navedenom programu te se kontinuirano stručno usavršavaju u ovom području.