predlaže i ostvaruje godišnji plan i program vrtića iz svog djelokruga, te izrađuje izvješća o realizaciji godišnjeg plana i programa vrtića iz svog djelokruga·
izrađuje i izvršava godišnji, tjedni i dnevni plan rada stručnog suradnika pedagoga·
prati, istražuje i unapređuje odgojno – obrazovni proces·
Prati, procjenjuje i unapređuje odgojiteljevo djelovanje-
predlaže inovacije i suvremene metode i oblike rada
savjetuje pedagoški osmišljene postupke i utjecaje na djetetov cjelovit razvoj
predlaže i sudjeluje u pripremi i provedbi prigodnih događanja i povremenih aktivnosti djece (planski stvorene situacije) u vrtiću i izvan njega
sudjeluje i usmjerava timski rad odgajatelja u odnosu na ostvarivanje specifičnih programa, aktivnosti i projekata s djecom
organizira i provodi suvremene oblike kolektivnog stručnog usavršavanja odgojitelja u vrtiću
potiče, podržava i surađuje s odgojiteljima u pripremi raznovrsnih oblika prezentiranja stručnog rada i postignuća u vrtiću i izvan njega
sudjeluje u izradi, provođenju i vrednovanju Programa stažiranja odgojitelja
upućuje u kvalitetnije i funkcionalnije načine dokumentiranja procesa te korištenja dokumentacije
pomaže i sudjeluje u refleksiji odgojno – obrazovne prakse
pruža stručnu pomoć u vođenju propisane pedagoške dokumentacije
predlaže, sudjeluje i pomaže odgojiteljima u ostvarivanju njihova cjeloživotnog učenja
razvija suradnju i partnerstvo dječjeg vrtića i roditelja
Sudjeluje u radu Povjerenstva za upis djece u dječji vrtić i formiranje odgojnih skupina djece
Sudjeluje u izradi i analizi različitih instrumenata za prikupljanje inicijalnih i relevantnih podataka o djetetu i njegovoj obitelji
Provodi inicijalne intervjue
Priprema i provodi edukativne aktivnosti za roditelje (na individualnoj razini i na razini odgojne skupine ili na razini vrtića)
Priprema i provodi odgojno – obrazovne aktivnosti s roditeljima (uključivanje roditelja u neposredan rad s djecom u odgojnoj skupini)
Pomaže odgojitelju u organiziranju, provođenju, praćenju, refleksiji i evaluiranju različith oblika suradnje odgojitelja i roditelja
Sudjeluje u izradi i analizi različitih instrumenata roditeljske evaluacije te u prezentaciji dobivenih pokazatelja
Izrađuje i distribuira edukativne materijale odgojno – obrazovne tematike
Pridonosi razvoju timskog rada u vrtiću (stručni tim, odgajatelji i ostali radnici)
Surađuje s neposrednim i širim okruženjem
Planira i programira suradnju s društvenom zajednicom
Prezentira postignuća vrtića radi informiranja čimbenika društvene zajednice i afirmiranja djelatnosti
Odabire, organizira i prati aktivnosti obogaćivanja života djece u vrtiću
Sudjeluje u oblikovanju konteksta za djecu s posebnim potrebama
Priprema i provodi pedagoške uvide u odgojni proces (snimanje i praćenje kvalitete provođenja cjelovitog ili pojedinih dijelova odgojno – obrazovnog procesa)
Kontinuirano prati stručnu i znanstvenu literaturu te pedagošku periodiku
Sudjeluje na stručnom usavršavanju izvan ustanove
Organizira i prati provođenje stručne prakse studenata
Organizira i sudjeluje u nabavi didaktike, stručne literature, slikovnica i potrošnog materijala za odgojne skupine
provodi aktivnosti suradnje s ostalim zaposlenicima (priprema i koordinira ostale zaposlenike radi ostvarivanja uvjeta za provedbu odgojno – obrazovnog procesa