Redoviti program je cjeloviti razvojni program odgoja i obrazovanja djece u dobi od navršene prve godine života do polaska u školu koji je namijenjen djeci za zadovoljavanje njihovih potreba i potreba roditelja.
Odgojno-obrazovni rad temelji se na holističkom, razvojno integrativnom pristupu u zadovoljavanju djetetovih potreba, osiguravanju njegovih prava i u skrbi za djetetovu sigurnost i zdravlje.
Ciljevi i zadaće programa usmjereni su na brigu o zdravlju te optimalno zadovoljavanje djetetovih potreba i poticanje rasta i razvoja u skladu s individualnim mogućnostima djeteta. Cjelovitost pristupa osnovna je značajka ovog programa.
Svakodnevni odgojno – obrazovni rad s djecom ostvaruje se kroz četiri razvojna područja:
- tjelesni i psihomotorni razvoj,
- socio – emocionalni razvoj i razvoj ličnosti,
- spoznajni razvoj,
- govor, komunikacija, izražavanje i stvaralaštvo,
te kroz sedam vrsta aktivnosti
- životno – praktične i radne aktivnosti,
- raznovrsne igre,
- društvene i društveno – zabavne aktivnosti,
- umjetničke aktivnosti,
- raznovrsno izražavanje i stvaranje,
- istraživačko – spoznajne aktivnosti,
- specifične aktivnosti s kretanjem.
U ostvarivanju programa odgojno – obrazovnog rada s djecom posebna se pažnja posvećuje stvaranju djeci primjerene poticajne sredine što podrazumijeva organizacijske, materijalne i komunikacijske uvjete za poticanje i podržavanje prirodne radoznalosti, interesa i aktivnosti djeteta.
Bogatstvo različitih materijala pruža djetetu brojne mogućnosti manipuliranja, istraživanja i stvaranja te dijete razvija vještine i sposobnosti i stječe spoznaje o svijetu koji ga okružuje surađujući sa drugom djecom i odraslima.
Program često obogaćujemo dodatnim sadržajima (posjet kazalištu, kazališne predstave naše dramske grupe i vanjskih izvođača, posjet muzeju, izlet, svečanosti, posjet u bližu okolicu, posjet školi i dr.).