Integrirani program ranog učenja engleskog jezika

U skladu s humanističko-razvojnom koncepcijom ovaj program u prvi plan stavlja dijete, njegove potrebe, prava te sustavno poticanje cjelovitog razvoja djeteta.

Znanstvene spoznaje pokazuju da je predškolska dob povoljno životno razdoblje za usvajanje stranog jezika, zbog bioloških i psiholoških prednosti koje omogućuju lakše i brže usvajanje pravilnog izgovora, ritma i intonacije.

CILJ PROGRAMA :

  • stvarati adekvatne poticaje i okruženje za cjelokupni razvoj djeteta, posebno one kojima će se zadovoljiti djetetova potreba za učenjem stranog jezika na prirodan i spontan način slušanjem, razumijevanjem i govorenjem jezika

ZADAĆE PROGRAMA:

  • razvijati kod djeteta senzibilitet za engleski jezik
  • poticati i motivirati dijete na situacijsko učenje riječi i jezičnih i fonetskih formi engleskog jezika
  • poticati djetetovu samoaktivnost i interes za postupnim slušanjem, razumijevanjem i usvajanjem engleskog vokabulara
  • postupno razvijati kod djeteta vještinu komuniciranja na engleskom jeziku
  • usvajanje engleskog jezika kod igru kao temeljnu aktivnost predškolskog djeteta
  • razvijati interes djeteta za druge zemlje i ljude čiji jezik uče, upoznati anglosaksonsku kulturu i običaje
  • poticati djetetov cjelokupni razvoj uz primjenjivanje metoda učenja engleskog jezika

METODE RADA:

Metode i oblici rada usklađeni su s psihofizičkim mogućnostima i potrebama djece predškolskog uzrasta. Osnovno je situacijsko i aktivno učenje, jezik se uči na prirodan način:

  • igra ( stvaralačka, spontana, didaktička )
  • metoda demonstracije
  • metoda razgovora
  • metoda praktičnih radova
  • projektna metoda
  • metoda interaktivnog učenja (računalo), a realizirat će se kroz:
  • individualni rad,
  • aktivnosti u maloj skupini djece i
  • zajedničke aktivnosti, poštujući načelo slobodnog izbora djece.

TEME I SADRŽAJI PROGRAMA za rano usvajanje engleskog jezika usklađeni su s temama redovnog programa Planirani program realizira se kroz slijedeće tematske cjeline:

  • TO SAM JA
  • KULTURNO OPHOĐENJE
  • MOJA OBITELJ I MOJI PRIJATELJI
  • MOJ DOM I OKOLINA
  • PRIRODA
  • BOJE
  • HRANA
  • MATEMATIČKI POJMOVI
  • ZANIMANJA LJUDI
  • PROMET
  • SVEČANOSTI I BLAGDANI