U skupini Ribice tijekom travnja provodile su se aktivnosti ekološke tematike. Izrađivali smo i bojali spremnike za različite vrste otpada. Igrali smo igru razvrstavanja otpada pomoću slikovnih kartica i prelazili poligon s preprekama i zadacima razvrstavanja otpada (papir i plastika), a uz to smo i svakodnevno razvrstavali papirnati i plastični otpad. Pričali smo priču prema slikama – slikopriča “Eko”, te proveli likovnu aktivnost s pečatima izrađenima od starih “vileda” krpica (recikliranje).

Obilježili smo i Tjedan dječje knjige. Djeca su od kuće donosila svoje najdraže slikovnice koje smo u vrtiću čitali. Izrađivala su i označivač stranica kako bismo znali gdje smo stali s čitanjem. S djecom smo posjetili našu malu vrtićku knjižnicu, gdje su ona mogla vidjeti koje sve slikovnice i knjige imamo, osvijestiti da se knjige mogu posuditi te da se iz njih može svašta naučiti. S obzirom da smo imali u planu sijanje graha, posudili smo enciklopediju o vrtlarstvu za djecu iz koje su djeca saznala ponešto o klijanju sjemenki graha i o tome što treba za rast biljke. Sve naučeno djeca su primijenila u praksi i posijala svoj grah, te redovito pratila njegov rast i razvoj. Djeci smo čitali i bajku “Janko i čarobni grah”. U tjednu dječje knjige u skupini je boravila logopedinja J. Mustafić koja je djeci čitala slikovnicu “Pino uči prve riječi”.

Djeci smo ponudili i slikovne kartice za stih “Roda i žaba”, koji su ona na taj način lako zapamtila.

S obzirom da je odgojiteljica M. Bašić voditeljica projekta “Virualni vrtić” na odgojno-obrazovnoj platformi e-Twinning, započeo je i rad s djecom na tom području. Tako su Ribice dobile pismo koje putuje od jednog vrtića sudionika do drugoga i svaki u pismo prilaže svoj uradak. Djeca iz Ribica izradila su temperom sliku livade i poslala pismo dalje.